loading...
mytractor.ir
tractor

ADMIN بازدید : 21 چهارشنبه 21 آبان 1393 نظرات (0)

روز گذشته مسئولان پرسپولیس به طور رسمی خواستار جذب محمد ایرانپوریان مدافع تراکتورسازی شدند.

روز گذشته مسئولان پرسپولیس به طور رسمی خواستار جذب محمد ایرانپوریان مدافع تراکتورسازی شدند که ظاهرا با جواب رد مسئولان این باشگاه مواجه شده اند. محمد ایرانپوریان در این رابطه می گوید: تمرکز این روزهای من بر روی تراکتورسازی است و با توجه به حساس بودن بازی با نفت تهران حتی تمایلی به فکر کردن در خصوص تیم های دیگر ندارم. او در پاسخ به این سئوال که اگر چند روز دیرتر و پس از بازی با نفت این پیشنهاد داده می شد جواب او چه بود. می گوید: من تیم تراکتورسازی را دوست دارم و از شرایطم در این تیم راضی هستم. تا پایان فصل به جدا شدن از این تیم حتی فکر هم نمی کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکن تراکتور تا این جا؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 204
  • بازدید کلی : 25,553
  • بازی لیگ برتر

    جدول بازی های لیگ