loading...
mytractor.ir
tractor

ADMIN بازدید : 39 چهارشنبه 21 آبان 1393 نظرات (0)

بالاخره تکليف شجاع خليل زاده مشخص شد و او با تراکتورسازي قراردادش را امضا کرد. شجاع در اين مدت سکوت کرد تا نظام وظيفه تيم آينده اش را انتخاب کند. او ديروز در تمرين تراکتور حضور پيدا کرد و تا دو سال آينده بايد در خدمت اين تيم باشد.

خلیل‌زاده در گفت‌وگو با "ورزش سه" بعد از مدت ها حرف هایش را زد.

تابع تقدیر هستم

واقعا شرایط سختی داشتیم و اصلا فکرش را نمی‌کردم این اتفاق برایم بیافتد. اما خدا را شکر می‌کنم که بعد از این مشکلات و صبوری که داشتم به تیم بزرگ تراکتورسازی رفتم. شرایط طوری شد که من تصمیم گیرنده نبودم اما هیچ کار خدا بی حکمت نیست. اتفاقی است که افتاده و من تابع تقدیر هستم.

احساس غریبی نکردم

تراکتور و سپاهان همیشه رابطه خوبی با هم داشتند و من از اینکه به این تیم بزرگ آمدم واقعا خوشحال هستم. تراکتور هواداران دوست داشتنی دارد و من این اتفاق جدید را به فال نیک می‌ گیرم. تراکتور تیم کوچکی نیست و با هواداران خوبی که دارد یکی از قدرت های فوتبال ایران شده است. تراکتور صدرنشین است، خوشحالم که به این تیم آمدم. قبل از اینکه به تراکتور بیایم هواداران و بازیکنان این تیم به من لطف داشتند. به همین خاطر در اولین جلسه تمرینی با تراکتور احساس غریبی نکردم.

باید سوخت و ساخت

به عنوان بازیکن سرباز با تراکتور قرارداد بستم و مثل بقیه ماهیانه 150هزارتومان می‌ گیرم. این شرایط پیش آمد و من هم در این دو سال با این پول می‌سوزم و می‌سازم چون چاره ای نیست. امیدوارم با قهرمانی تراکتور این ضرر مالی جبران شود. باشگاه قرار است خانه بگیرد و بقیه هزینه های زندگی هم جور می‌ شود. من فقط به این فکر می‌ کنم که در تراکتور خوب کار کنم.

دوست داشتم به تراکتور بیایم

تراکتورسازی سرمربی جوان و با دانشی دارد. رسول خطیبی توانسته با این تیم صدرنشین شود پس تراکتور تیم خوبی است. خودم دوست داشتم به این تیم بیایم و با آقای خطیبی صحبت کردم. با موافقت هر دویمان در نهایت من تراکتوری شدم. این تیم در مسابقات آسیا هم حضور دارد و خوشحالم که از یک تیم بزرگ به تیم بزرگ دیگر آمدم.

فرکی من را حمایت کرد

جا دارد از هواداران سپاهان تشکر کنم که در این مدت از من حمایت کردند. می‌خواهم بگویم حسین آقا فرکی در این مدت خیلی به من دلداری داد و با دو جمله من را آرام کرد؛ او به من گفت تقدیر الهی این بوده و کاری نمی‌ شود کرد. واقعا عاشق رفتار، منش و شخصیت آقای فرکی هستم و امیدوارم عمری باقی باشد تا دوباره زیرنظر او کار کنم.

یدون ما هم تراکتور رویایی بود

باید بگویم تراکتور تیم بزرگی دارد و حتی قبل از اینکه ما به این تیم بیایم توانسته صدرنشین شود. پس قبل از ما هم تراکتور رویایی بوده ما بازیکنان جدید هم سعی می‌ کنیم به تیم کمک کنیم تا دل این هوادارن شاد شود، خطیبی جوان هست اما بی تجربه نیست.

آل نعمه بزرگ ماست

احمد آل‌نعمه بازیکن خوبی است و بزرگ ماست. من اصلا به این ماجرا فکر نمی‌ کنم که کسی از تیم برود یا بیاید. من تمرین خودم را می‌ کنم تا در صورتی که سرمربی صلاح دانست بازی کنم. هیچ وقت مشکلی با کسی نداشتم و ندارم. می‌ خواهم از این فرصت استفاده کنم و در این فصل جدید از زندگی ام موفق باشم.

خداراشکر سلامتی دارم

در این مدت خانواده ام خیلی ناراحت بودند اما خدا را شکر سلامت هستم. سلامتی از هرچیزی برای انسان مهمتر است پس من خدا را شکر می‌ کنم که می‌ توانم باز هم فوتبال بازی کنم و هیچ وقت ناشکری نکردم. قبلا هم گفته بودم مشکل این فوتبال فقط ما نبودیم امیدوارم فوتبال ما روز به روز پیشرفت کند.

به دعوت شدن به تیم ملی امیدوارم

هنوز هم امیدوارم به تیم‌ملی دعوت شوم، دلیلی ندارد امیدوار نباشم. بازی های خوبم را برای تراکتور انجام می‌ دهم و مشکلی با شخص کی‌روش ندارم. ایشان سرمربی تیم‌ملی است و من برای تیم‌ملی کشورم چه باشم و چه نباشم آرزوی موفقیت می‌ کنم.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکن تراکتور تا این جا؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 218
  • بازدید کلی : 25,567
  • بازی لیگ برتر

    جدول بازی های لیگ