loading...
mytractor.ir
tractor

ADMIN بازدید : 25 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)

ادر لوسیانو ادینیو در مورد حضور رادامس در تراکتور گفت: من ابتدا به فکر کمک به تیم هستم و برای قهرمانی تلاش می کنیم و دوست دارم تراکتور بازیکنان بزرگی را به خدمت بگیرد تا در راه قهرمانی به کمک تیم بیاید.

رادمس بازیکن بزرگی است که در لیگ برزیل همه او را می شناسند و بازیکنی است حرفه ای که توانایی بازی در پند پست مختلف را دارد .

رادمس را می توانم بازیکنی ایده آل بعنوان طراح معرفی کنم که به خوبی می تواند میانه میدان را در اختیار بگیرد و تغیر جناح بازی و دفاع , توپ گیری های عالی دارد و صددرصد در قهرمانی تراکتور تاثیر گذار خواهد بود .

رادمس را می شناسم و از وقتی به تبریز آمده در کنار همدیگر هستیم و اینکه نوشته شده است که من او را نمی شناسم اشتباه است و شاید منظور مرا خوب نفهمیدند چون من زبان فارسی را کامل بلد نیستم . قبل از اینکه رادمس به تبریز بیاید مربی از من در مورد او پرسید و من توانایی های او را گفتم و اینکه بازیکن کاملا حرفه ای هست و رادمس هم با من تماس گرفت و من گفتم که در ایران برای قهرمانی تمرکز داریم و در آسیا بازی خواهیم کرد و می تواند در تبریز موفق باشد .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکن تراکتور تا این جا؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 224
  • بازدید کلی : 25,573
  • بازی لیگ برتر

    جدول بازی های لیگ